Sneakpeak

 

Mina armar

Körde ett ordentligt armpass idag på gymmet! Upptäckte två maskiner också som var hemskt roliga, körde 3x15 varv på båda hahah! Körde såklart annat också men dom två var somsagt väldigt roliga så jag blev typ som ett barn på julafton hahahaa! 
 
Imorse vaknade jag i gymnastikhallen då jag och laget hade myskväll, det är nästan läskigt hur bara några människor kan få en känna sig så bekväm och som att man verkligen hör hemma där. Min lilla extrafamilj!  Vi lekte lite lekar också, och jag utklassa!!eller inte  Men jag vann en gång på tretton haha, stolt! ;) 
 
Imorse var jag hos tandläkaren (mamma ;)) och satte fast ett tandsmycke, haft ett förut med det lossna. 
 
Nu har jag precis käkat och sitter och lockar håret, tänkte fota nya headerbilder!
 
 

Höstlov ala Anna

 
Idag har jag somsagt varit på gymmet, när jag kom hem åt jag och sen kom pappa hem och då åkte vi ut med hundarna och sen lagade vi mat, jäääättegod lövbiffswok, nu ska jag snart sätta mig i soffan och se på serier hela kvällen (som jag tjatat om dessa serier hahaha). 
Imorgon tänkte jag börja dagen på gymmet för att vid tolv åka in till Täby med min mamma och syster för att shoppa på Täby C, gissa vem som kommer gå loss inne på Hollister, mamma betalar ju!? Skämt åsido, kommer i princip bara köpa med mig ett par jeans hem för att spara allt roligt till Linköping nästa vecka!! :D 
På onsdag ska jag dubbelträna (hej ont i ryggen!) och sedan blir det myskväll med laget på kvällen :) 
Torsdag blir en helt vanlig slödag, ska gymma och skriva packningslista till Linköping, men sånna dagar är supersköna dom med! 
På fredag ska jag fota nya headerbilder och gå på Halloweenfest, super otaggad, men gick jag på den skulle jag få åka med mamma till Täby C och få saker från Hollister :) :) :) 
Lördag åker jag äääääntliiigen till Linköping för att bo där i en vecka! :D 
 
 
 

Guld värt med sovmorgon

Sov ända till nio i morse, såå skönt!! Slöat och kollat på tv fram tills nu, funderar på att börja dra mig mot gymmet nu. Dagens planer är rätt så precis att bara gymma och sedan se på serier, för fy sjutton vad värd jag är det, efter att ha pluggat fram till jag gått och lagt mig varje dag i fyra veckor!!




FÖR IMORGON HAR JAG LOV



MysMorris↑

Ska bli såå skönt med lov nu, suttit med en musikuppsats hela kvällen så gissa om det var skönt att äntligen kunna lämna in den? Skrev om och jämförde Elvis Presley och 50 Cent med varandra, blev jättenöjd och hoppas min musiklärare tycker den är lika bra som jag tycker :)
Imorgon ska jag sova länge, första sovmorgonen på jättelänge, sen ska jag bara slöa hela dagen och kolla serier bara för att jag kan, ska nog gymma också, om min rygg går med på det.




varför kan jag aldrig gå och lägga mig i tid??

Ahahhaa assååå, sitter jämnt och halvsover nånstans i huset men är för lat för att gå och sova, och när jag väl hoppat i säng är mobilen såååå interessant, eller nåt.




Protein bree



Började mitt höstlov med ett "morgon" pass på gymmet. Gick upp åtta och såg ett avsnitt av TVD och vid halv tio drog jag och gymmade. Körde igenom hela kroppen och körde tio minuter på bandet/ crossen, maxade verkligen idag! :) hade tänkt köra på cirkelgymmet också men var för sent ute för när jag kom dit hade dom pass där men jaja. Glömde förövrigt att ta med handduk eftersom jag alltid duschar där, tycker verkligen inte att gå hem alldeles svettig och komma hem och börja om på nytt liksom. Mycket skönare att ha det gjort liksom :) Köpte med mig favoritdrickan hem också och slängde i min proteinyoghurt.

Nu sitter jag hos mormor och morfar och har precis ätit lunch, snart kommer mams och paps och då ska vi äta tårta för idag FYLLER MORFAR ÅR!!!




Jag...

...har jättelätt att glädjas åt andra, vilket jag är jättegla över. Det har kommit mer och mer med åren och jag är så glad för att jag den egenskapen, det gör allting så mycket lättare! 
 
....när jag blir sur blir jag hemskt sur. Finns liksom inget mellanläge mellan glad och sur. Som Wilma sa igår "åhjo Anna kan verkligen bli sur!" 

... hatar slöjd i skolan. Herregud så kass jag är på det ämnet asså hahah. Tur att det går bra just nu iallafall
 
...har pluggat varje dag KONSTANT i hur många veckor som helst, typ tre eller fyra, det är helt sjukt
 
....har värsta fotopressen på mig, har velat gå ut och fota hur länge som helst men har inte hunnit pga prov och nu när jag har höstlov SÅ SKA DET REGNA!!!!! 
 
...älskar weheartit-appen, underbar
 
...älskar att se ZLatan spela fotboll, det är det bästa som finns! 
 
...HAR ÄNTLIGEN FÅTT HÖSTLOV!!!!!!!!!!!!
 
 


Välkommen till livet i matteklass




Wednesday


Den här dagen var superbra, hade saker att se i aulan twice, så det var superchill! Trivs så bra med allt nu, allt är så bra!! :) Slutade 15.10 idag och när jag kom hem gjorde jag mellis, är helt såld på den varma chokladen hahah! Den är såååå god!!






Sjukaste nånsin



Skriver ett ordentligt inlägg imorgon.
Sjukaste som hänt någonsin, aldrig varit så glad!

...



Idag var en jobbig dag, är supertrött efter helgen och överreagerar på minsta lilla negativ sak. Jag hatar dessa dagar då man bara vill krypa ner i sängen och sova.

Men imorgon är en ny dag, och den kommer bli så mycket bättre än idag.

Saknar detta lite bara

 
 
 

Ugh.

Jappjapp, ska supersnsrt gå upp för att plugga inför proven idag, men tänkte bara tipsa lite om en jättegod och nyttig varm oboy.
♣Så mkt mjölk man vill ha (jag hade nog ca 2,5 dl)
♣ 2,5 tskedar stevia
♣ 2,5 tsk kakao

Värm upp mjölken och blanda ner kakao och steviablandningen.

Man får verkligen testa sig fram med hur mycket av kakao och stevia man vill ha, med för mkt stevia blir det för sött och sockrigt, med för lite blir smaken av kakao för stark :)




Nu ska jag sova

Ja äntligen kom dagens höjdpunkt, att bara få gosa ner sig under täcket och sova ett bra tag. Underbart. Har pluggat hela dagen förutom när jag var på gympaträning i tre timmar, var helt sjukt trött idag, mina ben var som kokt pasta och jag fick köpa mig runt i volterna, inte ok! Men sånna träningar finns ju också ;)