Tisdagsträning

Precis duschat och fixat käk att äta efter min 2h & 40min långa träning. Träningen gick jättebra, kördw mycket flickis och skruvar, snart kommer jag nog runt i en helskruv :)

Ska försöka dricka upp min chokladmjölk med protein och grejjer i men den är inte alls god hahah

Gjorde min egna verision av yollibox idag som jag ska äta nu, frös bara lite vaniljyoghurt :)




Gymnastic

 
 

LCHFloppet

GRYM DAG!
Loppet som jag sprang var jättebra och det var en rolig och lagom lång sträcka, fem km. Tror jag sprang på ca 25 minuter. Speakern på tävlingen var ingen annan än Bingo Rimer :) Superskön var han så det var hur kul som helst att ha sett honom. Fanns även ett Celsius stånd där eftersom de var sponsorer, tog sammanlagt 4 olika under dagen haha, men det är ju så himla gott!!







Tagga lopp

Snart åker jag och familjen+ mammas kollega till sthlm för att springa ett lopp, efter det åker vi till TäbyC.






Trampolinisar @ Kroatien

 

11.45

Hade lagdag idag så började 8.15 och slutade 11.45, great! Vi var uppe vid fotbollsplanerna där vi mixade alla 7:ir, 8:or och nior och gjorde olika lekar, brännboll, fotboll osv. Det var najs.
Nu har jag fixad pannkakor och ska slå på någon bra film så får vi se om jag ger mig ut och springer sen.




Vilken dag

Denna dag var typ jättetråkig och inte så jättebra, men så kan det vara. Nu ska jag äta min cesarsallad och se ett avsnitt av The Vampire Diaries





Väntis väntis












We work hard, we play hard nanana och JAG ÄR SÅ HIMLA HUNGRIG

Kom hem och var väldigt hungrig, kollade i kylskåpet och hittade....INGENTING! Vi hade massor, men inget som jag ville ha. Men har nu ätit mjölk och flingor och väntar på att paps ska komma hem så han kan åka och köpa bröd, jag är så himla sugen på kaviar, hahah. 
 
Fotade också lite när jag kom hem, blev rätt nöjd med outfiten trotts att jag bara slängde ihop lite imorse, och när jag väljer kläder på morgonen blir jag sällan nöjd, hehe. 
 
 

34 minuter sen

Min träning slutade för exakt 34 minuter sen och jag sitter nu färdigduschad, färdigflätad och ska äta mina lingongrovor och kesella nu samtidigt som jag tiittar på Hawaii five-0.

Vi hörs mannar


Ralph Lauren

Jag ääälskar Ralph Laurens kläder, dom är ju sååå snygga!!
 

Right now sitter jag och skriver önskelista, jag fyller år om 16 dagar!! Hittat en hel del snygga Ralph Lauren tröjor som jag gäärna vill ha i min garderob mehehehe, hoppashoppas! ;) 
 
Idag var vi hoss Teknikens hus och gjorde lite saker, orkar inte berätta för det var mkt olika saker men det var väldigt kul och dom sa en hel del interessanta saker som jag hoppas vi får lära oss mer om i skolan. Vi fick leka med flytande kväve och det var såååå kul!! :) 
 
 
 
 

Tja tja bloggäään

Oh herre vilken dag, jisses vad mycket jag gjort. Eller inte. 
Alltså skolan, seriöst, fy sjutton vad tråkig förmiddagen var. Fick BARA tråkiga nyheter och vill bara lägga mig och gråta, våran biologi och kemilärare ska sluta ha oss och istället för honom ska vi få en bittergubbe som är sämst på att sätta bra betyg. Asså seriöst, vad är detta? Skillnad om vi hade bytt i åttan, men nu viktigaste terminen, alltså jag tror inte det va? Skitsur och gick bara runt och svor högt som satan när jag kom hem, haha! Där rök två av mina A:n liksom, hallåååå kom tillbakaa!! 
 
Efter lunchen gick vi ner till parken och sen tillbaka why? och sen när vi kom tillbaka till skolan fick vi fika, wohooo!
Det var hembakat av våra två klassförestånadre och sjukt gott :) 
Måste tillägga att jag är så himla nöjd med min klass, våra skämt är guld, hahahahah! 
 
Kom hem från skolan vid två och sen åkte jag och mamma och Tilda och fikade och därefter till ICA och handlade tills imorgon då jag ska till Sthlm med klassen till något nördhus, hahahaha! Matte/No linjen jappjappp! 
 
Första träningen för terminen också, gick jättebra och mina volter var tydligen höga och jättefina, superkul att det gick så bra :) Älskar verkligen gymnastik och tycker om mitt lag! 
 

Nu ska jag slå igen datorn och sen slå upp den igen för att se ett avsnitt av älskade HAWAII FIVE-0 
 
 
 

Ray Ban bror

Ran Ban Wayfarer och Ray Ban Mirror 
 
Köpte mina nya Ray Bans i Kroatien. Älskar dom svarta, mirror modellen är sjukt coola och jag älskar att man inte ser mina ögon, utan jag ser ut men dom runt om mig ser inte in liksom, hahah. Det är rätt skönt tycker jag, det spelar ioförsig ingen större roll ;)
Underbara är båda två ♥
 

Slut slut slut nu




100 000 dm, 10 000 meter, 10 km, 1 mil

Kom precis hem efter att ha sprungit min andra och sista mil den här sommaren, känns lite tråkigt att jag inte har kunnat/hunnit/orkat sprungit den flera gånger. För jisses vad roligt det var! 

När jag sprang en mil första gången i juli så kändes det jättetrögt och så som jag kommer ihåg det och sen så var det väldigt jobbigt också, men idag så hade jag grymt flow trots att jag hade håll de första fem och sen låg solen på under de jobbigaste partierna, den dubbla uppförsbacken och sista och första raksträckan, sjukt jobbigt då jag sprang fem varv, då ett var är lite mer än två km. Trotts det så sprang jag fem minuter snabbare än förra gången, som är för lite mindre än en månad sen, så det är ju verkligen bra om man tänker på hur lite jag faktiskt sprnag under några veckor, typ veckan i Kroatien och Linköping bl a. Mötte jättemånga i spåret och jag blir alltid lika glad när jag möter människor som säger att jag är duktig, idag var den en kvinna/tjej/tant whatsoever som sa till mig att "jag blir trött bara jag ser dig. Vad duktig du är! :)" Blir så glad när folk säger så till mig och önskar att jag kunde/hann stanna och krama om dom, hahha. För det är ju också ett bevis på att de timmarna i veckan som jag lägger ner på att springa tjugoelvatusen varv runt det där spåret ger bra resultat :)
Och det ger ju grym motivation.
Det är så kul att lyckas också, jag har länge tänkt på att jag skaa springa en mil men det har inte blivit av och sen när man väl bestämmer sig för att "på måndag ska jag springa en mil" och vips så blir det av. Det behöver ju inte vara en mil, absolut inte, fyra kilometer räcker gott och väl, likaså en kilometer, sju km osv. Det beror ju på sig själv och på hur mycket/länge man har och vill springa. För mig som springer orientering är ju långdistans mer min grej än kortdistans! :)
Gick verkligen sjukt bra idag och ska absolut göra om det många gånger till!! 
 
Och känslan när jag var klar var helt underbar, alltid lika kul att klarat ett mål :)