Hahhaha vad jag har tråkigt



Om fyrtio minutas ska jag träffa mona vänner på stan och fika (varför fikar vi alltid haha) dock inte jag som bestämde men alltid gott med fika ändå haha :) Nu ska jag ha lite kul här hemma, dock är jag ensambarn för stunden för Tildi och pappa drog iväg... :( Ska irritera mamma lite nu vi hörs






Linköping

 

The day

Säger man så hahaha↑↑

Idag har varit en bra dag, en såndär regnig dag med familjen. Sov rätt länge imorse och sen vid elva åkte jag, mamma och pappa till Team Sportia för att kolla kläder, badkläder, cyklop och Nikes. Hittade typ allt som vi kollade efter, pappa hittade sjukt snygga kläder så det var superkul (han har alltid snickarjeans och fula tröjor annars typ haha), sen fanns inte de Nike skorna som jag ville ha i min storlek så vi drog vidare till Intersport för att kolla men där hade dom bara jättefula så vi åkte och köpte mat och sen tillbaks till team Sportia där jag provade skor igen, de lila fanns i min storlek men jag var inte helt säker på om jag ville ha den färgen så vi åkte hem och åt och jag goooglade och goooooglade på alla möjliga sidor där det fanns Nikes. Men det gav inget resultat så vi åkte och köpte de lila eftersom de ändå var supersnygga, jättesköna och bra i storlek. Pappa och jag målade sen om träsoffan som vi har ute på balkongen och sen efter maten sprang vi somsagt och sen kollade vi på en jätterolig film.

Nu i veckan ska jag försöka träffa lite vänner eftersom JAG SNART ÅKER TILL KROATIEN!!!!






5 km gubbar



Sprang femman med pappa nu på kvällen och när jag kom hem slängde jag ihop en smoothie, blev lite tveksamm när drt stod hallon, bären hallon eller gelehallon? ;) Skämt åsido, nu ska jag kolla film med familjen


NIKE FREE RUN 5.0 ♥♥♥






Åh vad jag jätteälskar mina nya skor, dom är såååå sköna, känns som jag går på moln bokstavligt talat. Är nöjd med färgen också, dock ville jag helst ha ett par blå-orangea för tycker de ser tuffare ut än rosa att träna i liksom, men de var slut i min storlek överallt & på nätet fanns de inte ens i damstorlekar! men är jättenöjd med mina och dom här går ju att matcha till betydligt fler kläder om man ser det så! Nu är det bara att hoppas på att mina knän fungerar bra med dessa skor.
Mina nya favoriter ♥

Ibrahimovic

 
 
 

Lunch



Någon konstig smoothie jag gjorde, gröt och min favoritjuice

MILEEEEEEN

Jag sprang mitt livs första mil nanananana wihooo, jag gjorde det jag krossade knäna och sprang som ett jehu, fem varv runt spåret, fem varv, jag gjorde det, jag klarade det utan att stanna eller gå, jag sprang hela tiden och jag är äckligt nöjd. Det är såklart att såhär i efterhand kommer jag på massor av saker jag kunde gjort bättre, jag kunde typ sprungit snabbare i nerförsbackarna, snabbare sista varvet, saktat ner farten första varvet osvosvosv. Men när jag sprang så kände jag faktiskt att jag varken kunde sprungit saktare eller snabbare. 
 
Det blev fel med tiden, egentligen blev det rätt så precis 60 minuter men eftersom jag glömde bort att stanna tiden så blev det såhär, men det gör inget tycker jag, jag är nöjd :) 
 

Jag....

◇ Får jättelätt dåligt samvete, kan vara bara av att säga hej till någon som sa hej till mig osv.

◆ Jag trivs så sjukt bra på Friskis, bodde typ där förra terminen när jag inte behövde råplugga.

◇ Jag har superdålig kontroll på min vänsterhand. Kan typ inte ens skriva på telefonen med vänster, det tar jättelång tid. Vadå högerhänt?

◆ Det känns som att jag gjort jättelite den här sommaren fast när jag tänker på vad jag har gjort så kommer jag på massvis med saker! Dock har jag inte varit så jättemycket med kompisar men liksom, alla har varit borta osv och nu åker jag bort haha

◇ Mina förebilder är Zlatan, Plexus och sen tycker jag även mycket om Zara Larsson, tycker hon verkar så cool som sägee vad hon tycker och snäll och allt detdär haha

◆ 70% av sakerna i mitt rum är rosa. Jag börjar tröttna på det nu efter flera år.

◇ Mina favoritserier är The Vampire Diaries och Hawaii Five-0 ♥

◆ När jag blir stor vill jag först bli polis och sen vill jag bli PT.

◇ Jag vill bli som McGarett i Five-0, tycker han är råtuff och superbiff och smart osvosv

◆ Innan jag började på linjen (Matte/No) jag går i nu tänkte jag välja idrottslinjen, kan bara säga att jag är så glad över att jag inte gjorde det.

◇ Jag föredrar styrketräning framför konditionsträning (på gymmet framförallt), kanske för att jag inte kan springa på löpbandet och tycker det är sjukt tråkigt med cross där. Dock tycker jag om rodden

◆ Jag tycker lördagsförmiddagar är bästa dagen att gymma på, lagom många, inga från skolan osv

◇ Jag tycker verkligen inte om när folk från skolan är på gymmet och jag är där själv, känner mig jätteobekväm och känner mig inte alls foreveralone

◆ Jag hatar egentligen att gymma på tisdagar men eftersom mina kompisar tränar då så kan jag ju lika gärna hänka liksom, likaså torsdagar på dirren efter skolan, alltid flera från skolan där då.

◇ Jag förstår mig inte på ask.fm, kunde lika gärna heta hata.fm, inte för att jag nånsin blivit utsatt där men vet flera som blivit det

◆ Jag skulle kunna fortsätta i evigheter







WIld-Kids Anna @FURUVIK #yoloswaghashtag

 
 
En av mina tendenser gällande Wild Kids är att alltid heja på björnarna, hahaha!!  Har dock inte sett det på år men fortfarande en självklarhet ;) 
 

Fika



Var och fikade med mina två vänner, Sanna och Martina, alldeles nyss, snackade ikapp sommaren eftersom vi inte träffats på hela sommaren, Martina har jag ju träffat men inte Sanna. Det var iaf jättekul och suuuuupergott :) Vi var typ bara där i en timme eftersom båda skulle hem och packa, haha. Alla mina kompisar är borta nu, bara jag som är hemma typ. Imorgon kväll åker jag väll förhoppningsvis till landet och på måndag ska jag till Linkan så överlever nog ;)




Härliga sommardagar

 
En dag på sjön// Furuvik// Pappas födelsedag ♥// En till dag på sjön 
 
 

En dag på havet