LÄXFRIIIIII☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Wohooo, gissa vem som igår gjorde sitt sista prov och klockan tio lämnade in sin sista inlämning? Jaaaaag!
Känns så fruktansvärt jäkla bra rent ut sagt, är även skitglad över att jag fått så pass bra på de senaste proven som jag faktiskt har fått. Superskönt att sluta åttan och veta att all tid jag lagt ner på proven de senaste månaderna gav resultat, och att jag fick alla rätt på de absolut sista provet. Jag är helt klart nöjd ★








Fem senaste Instagram












#Igår

 
Ni är bäst, hela högen och jag kommer sakna er ♥

Konfirmation


Jag. Hatar. Livscykelanalyser.

Har jag någonsin sagt att jag pluggar 80% av min "fritid". Asså det äär helt sjukt, igår pluggade jag typ "bara" i tre h men fick ändå inte så särskilt mycket gjort. Idag har jag skrivit på min livscykelanalys konstant i tre timmar, helt sjukt att jag fortfarande inte är klar. Dock har jag hunnit med fett mycket bara för att ha skrivit på den idag, böt nämligen produkt från osthyvel till mjölkpaket, ahaha! Men kan säga att jag skrivit mer om mjölkpaketet idag än vad jag har skrivit om osthyveln på fem dagar. Hahah lol. Ska försöka skriva klart min novell senast imorgon också så det blir tidig morgon för mig imorgon. Ska ju konfirmeras på söndag så HELA dagen lär gå åt till den. Glöm och dröm att jag får något gjort då! :) 
 
När mam&pap kommer från pizzerian (den obligatoriska kebabfredagen idag hörrni!)  och vi har ätit måste jag be mamma eller pappa om hjälp med livckelanalysen för jag har problem. 
 
Nej nu ska jag käka. Vi hörs!! 

 

#sol

Hejhej bliggishen! 
 
SItter ute i solen och lyssnar på musik samtidigt som jag håller på och skriver på en novell till skolish. 
Dagen rullade på bra, gick i skolan till elva, stannade kvar och pluggade till halv ett och sedan när jag kom hem gick jag iväg till Friskis. Därefter var de tsnabba puckar och jag kastade mig in i bilen och åkte och klippte mig. Nu är det kortare än kortast och jag vet inte om jag vill skratta eller gråta. Förstår INTE hur det kunde bli så kort. Förhoppningsvis har det blivit längre tills skolan börjar igen i höst, haha ;)
 

@musikskolish

Ska snart springa till hm och kolla lite och sen ska vi på konfaträff.

Slänger in en dagens



Jacka- LEE
Blus- från Rom
Byxor- HM
Skor- Converse


Sanningar om mig

 Jag ska konfirmeras på söndag. 

Jag är typ beronde av att träna, när jag inte får/kan träna börjar jag typ styrketräna dä jag är, börjar göra dipps mot bordet osv, hahaha! 
 
Jag klarar inte av att sitta stilla under en hel lektion typ, går inte! Kan inte sitta stilla länge alls
 
Jag glömmer typ alltid något i mitt skåp när jag ska ha lektion
 
Jag äter som en gnu 
 

#Wednesday

 
 
Dagens planer är väll precis som jag sa igår, skolan, stan jättesnabbt, konfaträff, hem och plugga. Måste hinna med att träna också. 
 
Skoldagen räknar jag med går fort idag, kemilabb innan lunch och då får vi nästan alltid sluta mycket tidigare, typ 11 så då blir det tidig lunch. Moa och jag ska torka borden i matsalen och så får vi blommor. 
 

Kiwismoothie

Slängde ihop en av mina favoritsmothies nu på kvällen vilket var riktigt gott! det ända som är krångligt med det hela är att skala kiwin, hahah jag suger på att skala frukt/potatis.




Bläääääää

Stannade hemma från träningen och det känns inte som att jag fått någonting gjort helt ärligt. Men ändå så har jag det, typ. Jag har mailat massor om en grej i tekniken och jag har försökt att göra lite provfrågor i so:n. Mer i teknikisen kan jag inte göra förrns jag fått svar vilket typsi blir imorgon om företagen svarar snabbt. Sne fattar jag verkligen inte varför vi ska göra dethär överhuvudtaget men antar att det är bra ändå. 
 
Imorgon efter skolan ska jag en snabbis til HM och sen är det konfa i två och en halv h, sista nu då! Efter den ska jag hem och fixa tekniken like a  boss och sen vill jag träna. Vill = Kan 

Ellero m jag tränar tidigt imorgon, ja, fast nää, det orkar jag inte. Jag kan ju pluggaplugga då och sen träna imorgon kväll. Typ. För i vilket fall som helst så missar jag min träning. 
 

#ilandsproblem 

Jaja, nu ska jag fortsätta pluggaplugga. 
 

#Fail

Har ni hört Oscar Zias nya låt Fail? 
Tycker den är precis som honom- grym!! Jag älskar den, han är ju så duktiig! 
 

Skolish










Tagga skolish

Hejjjjj!!
Om fem minuter ska jag gå och möta Moa och sen ska vi gå tillsamans till skolan. Idrott första lektionen... :/
Aja, bara på med ett leende och köra, right? tycker faktiskt om idrott i skolan, bara så sjukt segt att ha första lektionen!

Efter skolan ska jag plugga som en häst, spanskan tills idag känns faktiskt bra! :)




Nattiiii

Nu ska jag snart som sjutton släcka och sova, imorgon blire upp tidigt och plugga och massa sånt tjafs. Efter skolishen är det direkt plugga som gäller! Hur kul på en skala? 1.

Har ni sett hur otrooooligt snygg Zia är eller?

Nu ska jag sova, gör det ni med ;)