Jun. 26, 2013













Sorry för spam gubbarR

Jun. 26, 2013




Du e fett pin.




Gårdagen var rätt fet

 
 
 Ser sjukt oproffsigt ut på sista bilden men yolo liksåååm 
 
 
Gårdagen var sååååå bra! 
Vaknade ute på landet, det var sol, Tilda och jag körde lite hjulning- flickis, hon är grym på det nu! Efter lunchen åkte jag och familjen ut med båten och hittade en klippa som vi satte oss på och fikade och bada! Jag hatar vatten, fiskar och sjögräs men är ju råtuff så badade såklart ändå! Hade med mig min cola och min choklad också som jag käka upp (busigt osv you namne it). Sen tog vi en längre sväng på hemvägen så det var supermys. Till middag grillade vi hamburgare och det var suuupergott och så åt vi det ute på balkongen i solen. Senare gick vi ner och badade vid vår brygga och later åkte vi hem! 

PERFEKT DAG! 
 

Segdag

Jisses så seg den här dagen är, seriöst. Mina gangsters är typ spårlöst försvunna och jag är heeeelt ensam, tro mig när jag säger att jag försökt få tag i några av dom. Får vänta ett tag och se hur resten av dagen ser ut.

Det här lovet MÅSTE bli bra, lovade mig själv att jag inte skulle ha tråkigt en enda dag, har gjort nåt och haft kul varje dag fram tills idagggG.




Det e turkost bror

 

En gång rädd för vatten, alltid rädd för vatten

 

ahah




Måndag peeeps


Jag hatar dinosaurier, jag hatar dom av hela mitt hjärta






Ikväll så var jag och min familj och såg Jurassic Park 2 3D, tjohej va bra den var, hoppade till flera gånger för jag blev så rädd hahah! #standard Men kom även fram till att dinosaurier är läskigare än fiskar (trotts att dinosaurier inte finns) och jag hatar verkligen fiskar. Men jag tycker filmen var suuuperbra gjord och alla skådisar var bra osv, hela filmen var bra! Så gå och se den om ni får tid över i sommar, det är fett värt det!!

Jag hatar dinosaurier, jag hatar dom av hela mitt hjärta


LöRdAgG



Fattar fortfarande inte att det är SOMMARLOV på riktigt nu! Helt stört!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på men i vilket fall ska jag på bio vid 6 ithink! Fint väder iaf så det lär väll bli en bra dag!

#Kungar




Jag älskar den här låten mhmmmm

Hittade visst min blivande balklänning

 
 
Åh vad jag vill ha den här klänningen på balen nästa år när jag går ut nian. Jag är verkligen ingen klänningstjej men eftersom det är bal och allt detdär så varför inte slå på stort liksom? ;) Den här klänningen är iallafall huuuuuur fin som helst och det skulle ju vara så kul att ha en fin klänning liksom. Bara bal en gång ;) Däremot går gränsen där, absolut ingaklackskor. Skulle se förjävligt ut om jag kom i sånna, kunde knappt gå med mina hunters i början pga klacken,hahahaah!! 
 
 

"Jag har sett på tv hur man surfar det här kommer gå jättebra" eller inte